Často kladené otázky

  • Jak zaručujete kvalitu vánočních stromečků?

    Všechny vánoční stromečky jsou pečlivě vybírány a hodnoceny certifikovanými odborníky. Proto poskytujeme 100 % záruku vrácení peněz nebo výměny stromku, která platí po dobu 3 dnů od doručení. Pokud dodaný stromek nesplňuje Vaše očekávání, požádejte kurýra o jeho výměnu a o ukázání více stromků při dodání. Více informace o našich zárukách kvality naleznete zde.
  • Jak funguje bezplatné doručení vánočních stromečků?

    Vánoční stromky doručujeme ve Vámi zvolený den ve zvoleném časovém intervalu. Více informací o dodacích podmínkách naleznete zde.

  • Jaké jsou podmínky bezplatného sběru vánočních stromků?

    Vánoční stromky sbíráme podle předem stanovených harmonogramů dle městských částí. Tři dny před plánovaným termínem vyzvednutí Vám zašleme SMS zprávu a email s přesným datem a Vám přiděleným časovým intervalem. Více informací o podmínkách vyzvednutí vašeho stromku naleznete zde.

  • Pomáhá kurýr při přenosu a upevnění vánočního stromečku?

    Pro vaše pohodlí Vám kurýr stromek vynese po schodech a doručí ho až k Vašim dveřím. Pokud je to potřeba, pomůže s upevněním stromku do stojanu. Pokud je však Váš stávající stojan příliš malý, vyhrazujeme si právo stromek do něj neumisťovat, ale můžeme Vám nabídnout zakoupení našeho nastavitelné stojanu.

  • Je možné změnit čas a datum doručení?

    Datum a čas doručení lze velmi flexibilně změnit. Můžete to udělat tím, že nám zavoláte, kontaktujete nás e-mailem, přes Facebook nebo Instagram. Pokud nebudete doma během doručení, doručíme Vám vánoční stromeček v čase, který Vám bude vyhovovat.

  • Je potřebné přiobjednat si stojan při objednávání vánočního stromečku? Upevňujete stromeček i do stojanu, který zákazník už má doma?

    Pokud máte vhodný stojan na vánoční stromeček, nemusíte objednávat další. Nicméně, počítejte s tím, že průměr kmene vánočního stromečku závisí na jeho výšce a je přibližně 8-12 centimetrů veliký. Pokud je Váš stávající stojan příliš malý, vyhrazujeme si právo stromek do něj neumisťovat, ale můžeme Vám nabídnout zakoupení našeho nastavitelné stojanu.

  • Jsou vánoční stromečky v květináčích šetrnější k životnímu prostředí ve srovnání s řezanými?

    I když je o vánoční stromečky v květináčích náležitě pečováno a lze je znovu zasadit, na rozdíl od stromků pořezaných, nemusí to nutně znamenat, že ty řezané jsou méně udržitelné. To je proto, že všechny naše prodané stromy jsou recyklovány či znovu vysazeny. Navíc každý rostoucí vánoční stromeček absorbuje CO2 (oxid uhličitý) a pomáhá čistit planetu.

  • Kdy je nejlepší čas na objednání vánočního stromečku?

    Jelikož pracujeme na základě předem provedených rezervací vánočních stromečků, doporučujeme si svůj stromeček zarezervovat co nejdříve, i když si zatím nejste jisti přesným datem doručení. Datum a čas doručení si můžete kdykoliv změnit.

  • Jak nejrychleji dokážete doručit vánoční stromeček?

    Vánoční stromeček můžeme doručit většinou následující den po objednání. Stromky rozvážíme od 25. listopadu do 23. prosince ve všední dny i o víkendech. Bezplatné doručení je k dispozici od 09:00 ráno do 21:00 večer.

  • V jakých případech vyměňujeme vánoční stromeček?

    Pokud doručený vánoční stromek nebude splňovat Vaše očekávání, rádi Vám jej vyměníme za jiný. Pro zajištění bezproblémového procesu můžete požádat kurýra, aby Vám ukázal více než jeden stromek. Nemáte-li možnost stromek zkontrolovat během doručení nebo pokud doručený stromek nevyhovuje Vašim očekáváním, kontaktujte prosím naše specialisty zákaznického servisu. Žádost o výměnu můžete podat do 3 dnů od data doručení.

  • Jak pečovat o vánoční stromeček?

    Je důležité udržovat vánoční stromeček co nejdále od zdrojů tepla a zajistit, aby ve stojanu na stromeček nedošla voda. Návod, jak se o stromeček starat, kde ho uchovávat a další doporučení můžete najít se všemi informacemi zde.

  • Jak dlouho vydrží stromeček doma čerstvý?

    Při péči o stromečky dle našich doporučení vydrží jedle čerstvé až 3 týdny. Více informací naleznete zde.

  • Může se vánoční stromeček uchovávat na proskleném balkónu nebo terase?

    Samozřejmě! Teplota na proskleném balkonu nebo terase je pro stromeček ideální. Při ponechání stromečku venku ale do stojanu nelijte vodu, protože by mohla zamrznout a poškodit stojan.

  • Co se děje s vánočními stromečky po té, co je po svátcích vyzvednete?

    Po svátcích sbíráme všechny vánoční stromečky. Když jsou stromečky řezané, přepravujeme je k recyklaci na hnojivo nebo biopalivo. Vánoční stromečky v květináčích jsou znovu zasazeny (strom si můžete ponechat a zasadit si ho sami). Abyste zajistili, že strom v květináči přežije, přečtěte si prosím doporučení k péči a skladování zde.

     

  • Jak mohu zaplatit za vánoční stromeček nebo stojan?

    Za všechny naše produkty můžete zaplatit při objednávce prostřednictvím online bankovnictví, v hotovosti při doručení nebo bankovním převodem (pro firmy).

  • Vystavujete fakturu pro firmy?

    Ano, fakturu zasíláme na emailovou adresu uvedenou v objednávce.

  • Mohu si objednat vánoční stromeček, i pokud bydlím mimo území Prahy?

    Zda-li Vám vánoční stromeček doručíme na adresu Vašeho bydliště a jestli bude účtován příplatek, si můžete ověřit v sekci „Doručovací zóny“ na našem webu nebo v posledním kroku Vaší objednávky.

    Po zadání Vaší adresy se na mapě objeví špendlík, který Vám umožní upřesnit přesné místo doručení stromku. Pokud vaše adresa není v rámci zón doručení, uvidíte na obrazovce zprávu, která říká: „Omlouváme se, ale Vámi zadaná adresa je mimo doručovací zónu. Kontaktujte nás prosím pro doručení do jiných měst.“

  • Jaký je průměr kmene vánočního stromečku? Jaký je průměr spodního věnce vánočního stromečku?

    Průměr kmene závisí na výšce stromečku, ale je přibližně 8-12 centimetrů. Průměr spodního věnce stromečku je asi polovina jeho výšky.

  • Mohu si objednat vánoční stromeček, i když bydlím mimo Prahu?

    V jiných městech v rámci České republiky doručujeme vánoční stromečky prostřednictvím kurýrních partnerů. Pro objednání toho způsoby přepravy se prosím obraťte na naše specialisty zákaznického servisu prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo na platformě Facebook či Instagram.

zobrazit vše