Obchodní podmínky

Záruky

Prožitek z vánočního stromečku bez stresu! Naším cílem je poskytovat bezchybnou službu a stromky vrcholné kvality. Proto pečlivě vybíráme pouze stromky třídy PREMIUM. Je důležité si uvědomit, že vánoční stromky jsou přírodní výtvory, takže každý stromek je naprosto jedinečný. Občas si můžete všimnout nějaké nepravidelnosti nebo lehce ohnuté větve. Pokud tedy dodaný stromek nebude splňovat Vaše očekávání, rádi jej vyměníme za jiný.

Po celou dobu zážitku dbáme na dokonalý servis a flexibilní kurýrní služby. V případě jakéhokoliv nedorozumění či chyby se snažíme situaci bez prodlení vyřešit, jakmile nastane, proto uvítáme Vaši zpětnou vazbu a návrhy.

Nabízíme 100% záruku vrácení peněz a výměny stromku do 3 dnů od doručení vánočního stromku. V případě jakéhokoliv problému se můžete obrátit na naše specialisty zákaznického servisu telefonicky, emailem nebo prostřednictvím platforem Facebook a Instagram

Výměna vánočního stromku – Podmínky vrácení

Pokud doručený vánoční stromek nebude splňovat Vaše očekávání, rádi Vám jej vyměníme za jiný. Pro zajištění bezproblémového procesu můžete požádat kurýra, aby Vám ukázal více než jeden stromek. Stromky si můžete prohlédnout poblíž kurýrova vozidla nebo po rozbalení u Vás doma.

Nemáte-li možnost stromek zkontrolovat během doručení nebo pokud doručený stromek nevyhovuje Vašim očekáváním, kontaktujte prosím naše specialisty zákaznického servisu. Žádost o výměnu můžete podat do 3 dnů od data doručení.

Po 3 dnech od data doručení stromky nevyměňujeme a neposkytujeme náhradu.

Upřímně doporučujeme přečíst si doporučení pro péči a údržbu vánočního stromku zde.

Podmínky a informace o bezplatné dopravě

Podmínky a informace o bezplatné dopravě

Každý zakoupený vánoční stromek má nárok na bezplatnou přepravu v rámci Prahy. Při rezervaci budete mít možnost vybrat si z dostupných termínů a časových intervalů pro doručení na Vaši adresu.

Vánoční stromky doručujeme od 25. listopadu do 23. prosince jak v pracovní dny, tak i o víkendech. Bezplatná doprava je k dispozici od 09:00 do 21:00 hodin.

Vánoční stromeček doporučujeme rezervovat i v případě, že si doposud nejste jisti přesným datem a časem doručení. Datum a čas můžete kdykoli změnit tím, že nás kontaktujete na uvedeném telefonním čísle, emailem nebo prostřednictvím zpráv na Facebooku či Instagramu. Množství vánočních stromků je omezené, proto není vhodné čekat na poslední chvíli. Pokud z nějakého důvodu nebudete doma během naplánovaného času doručení, pokusíme se přeplánovat doručení na konec trasy daného dne, nebo Vás bude kontaktovat náš specialista zákaznického servisu, aby byl domluven nový a vhodnější čas.

Pokud při výběru bezplatné služby doručení a vyzvednutí nenajdete vhodný termín nebo čas, doporučujeme zakoupit službu Expresní doručení a vyzvednutí za 349 Kč.

Podmínky a informace o bezplatném sběru vánočního stromku

Každý zakoupený vánoční stromeček má nárok na bezplatnou sběrnou službu. Abychom minimalizovali emise CO2 z dopravy, ustanovujeme harmonogramy pro sběr vánočních stromků, organizované podle mikro-oblastí.

Bezplatný sběr vánočních stromků bude probíhat od 6. ledna do 15. ledna. Seznam termínů a oblastí bude zveřejněn na facebookové stránce SilverTree a na našem webu.

Stromek si přijedeme vyzvednout do vaší mikro-oblasti v konkrétní den v časových intervalech: 9:00 – 13:00, 13:00 – 17:00 a 17:00 – 21:00 hodin. Tři dny před plánovaným termínem vyzvednutí Vám zašleme SMS zprávu a email s přesným datem a Vám přiděleným časovým intervalem.

Někdy však kvůli technickým problémům nemusíte dostat SMS nebo email, proto mějte prosím pochopení a ověřte si datum vyzvednutí na našem webu, Facebooku nebo se informujte u našich specialistů zákaznického servisu.

Stromečky prosím v předstihu odstrojte a připravte. Pokud budete doma během plánované doby vyzvednutí, kurýr může pro Vaše pohodlí vstoupit do Vašeho domu a stromek odstranit a zabalit ho do speciálního pytle. Pokud máte možnost nechat stromek venku nebo na schodišti, budeme za to vděční, jelikož to přispívá k efektivnějšímu sběru stromků.

Pokud neplánujete být v plánovaný den doma, doufáme, že strom najdeme na nám dostupném místě (ve dvoře, u brány nebo na schodišti). Při odstraňování stromku není třeba jej určitým způsobem připravit. Před přenášením doporučujeme stromkem na jednom místě silně zatřást, aby se snížilo množství opadaného jehličí.

V den sběru stromku, v určeném časovém intervalu, vyčkejte prosím na zavolání kurýra a pomozte lokalizovat Váš stromek. Pokud budete pryč nebo víte, že nemůžete odpovědět, informujte prosím oddělení zákaznického servisu a poskytněte co nejvíce informací (kde je stromek umístěn, kód schodiště, atd.).

Pokud Vás kurýr nezastihne v plánovaném termínu a ve stanoveném časovém intervalu, vyhrazujeme si právo zrušit bezplatnou službu sběru stromku.

V případě nedorozumění či nevyzvednutí Vašeho stromku kurýrem kontaktujte prosím naše specialisty zákaznického servisu – domluvíme se na jiném termínu a čase vyzvednutí stromku. Veškerá nedorozumění se snažíme vyřešit.

Pokud nejste spokojeni s podmínkami bezplatného sběru, doporučujeme si zakoupit službu Expressní doručení a vyzvednutí, jejíž cena je 349 Kč.

Doručovací zóny

Bezplatné doručení a sběr je k dispozici v rámci hranic města Prahy.

Zda-li Vám vánoční stromeček doručíme na adresu bydliště a jestli bude účtován příplatek, si můžete ověřit v sekci „Doručovací zóny“ na našem webu nebo v posledním kroku Vaší objednávky.

Po zadání Vaší adresy se na mapě objeví špendlík, který Vám umožní upřesnit přesné místo doručení stromku. Pokud Vaše adresa není v rámci zón doručení, uvidíte na obrazovce zprávu, která říká: „Omlouváme se, ale Vámi zadaná adresa je mimo doručovací zónu. Kontaktujte nás prosím pro doručení do jiných měst.“

Doručení do jiných měst


Pro ty, kteří žijí mimo doručovací zóny a v jiných městech v České republice, doručíme vánoční stromky prostřednictvím kurýrních partnerů.

Pokud byste chtěli obdržet vánoční stromek, ale bydlíte mimo doručovací zónu, kontaktujte prosím naše specialisty zákaznického servisu prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo platformy Facebooku. Neposkytujeme slevy na objednávky do jiných měst a neposkytujeme sběr stromků na místech mimo námi určené zóny

Kromě toho nedodáváme stromky vyšší než 180 cm.

Podmínky Expresního doručení a sběru stromku

Ke každému zakoupenému vánočnímu stromku je doručení a sběr zdarma.

Expresní doručení a vyzvednutí doporučujeme volit pouze v případech, kdy nenajdete vhodný termín a čas pro doručení zdarma nebo pokud potřebujete vánoční stromeček vyzvednout dříve či později než je běžný harmonogram svozu stromku: od 6. do 15. ledna.

Objednáním této služby bude vánoční stromek doručen v požadovaný den s hodinovou přesností.

Navíc budete mít možnost vybrat si datum a čas sběru stromku s jednohodinovým intervalem.

Poplatek za službu Expresní doručení a vyzvednutí je 349 Kč.

0
    Váš košík
    Váš nákupní košík je prázdnýZpět do obchodu